tirsdag den 11. april 2017

Ny opskrift i einrúm garn




Nyt design HB03 

For nogle år siden var jeg heldig og lærte Kristín Brynja at kende, da hun var i gang med at udvikle nyt Islandsk garn; einrum

På det tidspunkt designede jeg en sweater til hendes garn som fik navnet HB01 og lidt senere kam en opskrift mere der fik navnet HB02


Og nu, efter en lang designproces, er opskriften til min yndlings sweater klar. Udviklingen har taget lang tid. Eksperimenterne begyndte for fem år siden, da jeg læste til Tekstilformidler. Der blev prøvet med mange garntyper, både tyndt og tykt garn. Men nu er den færdig og strikket i garn fra einrúm. Den kan strikkes i einrúm E eller einrúm L. Opskriften samt garn kan nu købes i einrúm web shop.
.





Denne strikke jeg til en islansk designer ásta créative clothes for mange år siden.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar